* 20 ezer Forint feletti vásárlás esetén Magyarország területén belül a szállítás ingyenes!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház óra, ékszer és mobiltelefon termékeket forgalmaz.
A megjelenített termékek online, a webáruház szoftveren keresztül, e-mail-ben, illetve telefonon rendelhetőek meg.
Átvehetők házhoz-szállítással, utánvéttel a GLS futárszolgálaton keresztül.
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.


Az eladó mindent megtesz azért, hogy a tétel állapotáról 100%-os tájékoztatást adjon az ügyfelei részére. A fotók tájékoztató jellegűek így 14 napos visszatérítési garanciát vállalunk. Kivételt képez ez alól a személyes átvétel. A szállításokból eredő sérüléskért felelőséget nem tudunk vállalni.

Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat



Regisztráció
Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül nem lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.


Kiszállítás, személyes átvétel
1. Személyes átvétel üzletünkben:
Cégnév/Név: Euro Home Shop Gsm Kft.
Cím: Budapest, 1067 Teréz krt 31
Telefon: 202779848
E-mail: webshop@fashionwatch.hu
Áruház neve: fashionwatch.hu
Adószám: 25428678-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-274620
Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartási szám: XIII/12310/2015/B
Nyilvántartásba vétel dátuma: 2015.02.12
Bankszámlaszám: 11713081-21213764
Kapcsolattartó neve: Palágyi Norbert
Kapcsolattartó telefonszáma: 202779844
Kapcsolattartó e-mail címe: webshop@fashionwatch.hu
Nyitvatartás: Hétköznap: 10-19-ig. Hétvégén: Zárva

2. GLS futárral az ország bármely pontjára
A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
A csomagokat a GLS futár szolgálat munkanapokon 8 és 18 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási díjak
A szállítási díj Budapesten belül 20.000Ft renedelési összeg felett ingyenes.
Budapesten kívül a szállítási díj a vevőt terheli, ami egységesen bruttó 2000Ft. A csomagokat a GLS futár szolgálat munkanapokon 8 és 19 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

Futárszolgálat
A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, munkanapokon 8-19 óra között.
A Felhasználó a számlázási címtől eltérő címet is megadhat kiszállítási helynek. Ezt amennyiben a rendelés leadásakor nem rögzítette, lehetősége van e-mailban kérni ennek módosítását.
A Szolgáltató a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról emailban értesíti a Felhasználót.
A futárszolgálat SMS-ben is értesíti a Felhasználót, amennyiben a Felhasználó megadott mobiltelefon számot. A kiszállítás napján megjelölnek egy 3 órás idő intervallumot, mely tályékoztatásnak minősül, de nem garantálható. Amennyiben ez nem megfelelő akkor Felhasználó felveheti GLS Futárszolgálattal a kapcsolatot szállítási idő egyeztetés céljából.
Tel:+36(1)802-0265
Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futárszolgálat másnap ismét megkisérli kiszállítani a csomagot. Amennyiben ez is sikertelen, a Szolgáltató a csomag visszaérkezése után Teljesítés nélkül lezárja a megrendelést.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költség: 2.000.-Ft.
Egyes termékeknél, ahol ezt a Szolgáltató jelölte INGYENES.


Szállítási határidő: 1-3 munkanap
A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Lehetséges fizetési módok
1. Személyes átvétel esetén készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. GLS futár választása esetén készpénzben fizetés az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)